The-National-Ballet-of-Cuba-2001-Print-C

Baletti on ainoa elämäni ja teidän on vain hyväksyttävä se.
Ei minulla ole aikaa teille.
Miksi minua vähätellään?


"Kaikki sanoo sävyyn säälivään:
oma vika kun tällaiseen jään,
mut en tiedä enää itsekään,
ketä pelkään.
En ole nainen, en yhtään mitään -
kidutettu eläin häkissään."


Minut on jo erotettu tavallisesta elämästä.
Elän omassa maailmassani, verenmakuisessa tylliunelmassa.
Minua ei kiinnosta, lopettakaa ja antakaa minun elää siellä mihin minä kuulun.
Älkääkä repikö minua pieniksi palasiksi.


"Olisitko hyvä mulle, jos mä oisin mukavampi?
Menen suihkuun valot päällä.
Sä et huuda enää koskaan."


Jos en kelpaa sellaisena mitä olen
Ei muuta kuin HEI HEI
En tarvitse sinun pistäviä kommenttejasi
Enkä sinua viemään minun kallista aikaani
Aikani on kortilla


"Jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut,
ja isken jollain millä sinäkin oot mua hakannut.
Mä astun harhaan taivaan tieltä
jonnekin pimeään, mut viedään sinne,
missä ei ees tarvitse nimeään."


Lainaukset:  Pmmp - Joku raja