Kun mikään ei tunnu onnistuvan, haluaisi vain lopettaa kaiken ja mennä peiton alle nukkumaan. Voisi nukkua pahan päivän ja tuulen pois, eikä herätessään muistaisi enää mitään. Voisi vain katsoa ulos ikkunasta ja nauttia puiden vihreästä kauneudesta. Aurinko valaisisi unenpöppöröisiä kasvojasi ja tuntuisi kuinka aurinko nauraisi sinulle päin naamaa. Pilvet piirtäisivät taivaalle unelmasi kauniiseen linnaan ja sinusta tuntuisi vihdoinkin, että olisit onnellinen.

Välillä en vain jaksa. Haluaisin pois, pois. Haluaisin piiloon, eikä kukaan näkisi minua. Olisin näkymätön, pelkkää ilmaa silmissäsi. Voisin katsella muiden elämää ja miettiä miksi olen niin lopussa..?

Ymmärrän, että te ette ymmärrä minua. En pyydäkään sitä. Haluaisin vain, että te hyväksyisitte minut sellaisena kuin olen, ettekä yrittäisi laittaa minua muottiin ja muokata minusta sellaista miksi te haluatte. Jos minulla olisi paha päivä, niin te ette turhaan yrittäisi piristää. Antaisitte minun rypeä itsesäälissäni niin kauan kunnes itse haluaisin sieltä nousta. Antaistte minun tehdä asiat omalla tavallani, ettekä pyrkisi tietoisesti muuttamaan minua. Erilaisuus on rikkaus, miksi te useimmat ette kunnioita sitä?

Miksi en voi olla täydellinen? Voisin vain näpäyttää taikasauvalla ja muuttuisin täydelliseksi. Olisin laiha, pitkä, kaunis, lauta ja minulla olisi kaikki hyvin. Olisi ystäviä, jotka oikeasti kunnioittavat minua. Olisi sydän, josta kaikille läheisilleni riiittäisi mittaamattomasti rakkautta. Olisi jalat, jotka tekisivät kaiken mahdollisimman kauniisti ja puhtaasti. Onko se liikaa pyydetty? Ei, mutta miksi en siis voi olla täydellinen, vaan olen tällainen monsteri, joka yrittää epätoivoisesti saada jotain kaunista aikaan. Olen läski ballerina vaaleanpunaiseen tylliin puettuna. Olen epätäydellisyyden vertauskuva. Tänne vaan kaikki, niin näette jotain todella kamalaa: minut. En pysty saamaan itsestäni kaunista. Saan vain rumuutta ja epätäydellisyyttä aikaan. Miksi siis enää yrittääkään,vaikka en luo mitään uutta enkä omaa. Haluan vain olla kaikista täydellisin. Minun kohdallani kauneus on ruma sana. Rumuus kuvaa minua parhaiten. En ole mitään. Olen vain.. en mitään.